kola_king Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 De vet tekniken, de har bara inte fått tillstånd att pröva det. Tekniken är densamma som den de använde på Polly och de andra djuren de klonade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 jaa, men man måste få tillstånd och hitta en mänsklig försökskanin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Nej, jag gillar det inte. Hur skulle det se ut om alla såg likadana ut, och tänkte likadant? Tråkigt, ja. Alla är annorlunda och det ska vi väl vara stolta över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 tänker man likadant?! jag visste inte att DNA styrde ens tankar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Det gör det inte. Inte ens enäggstvillingar tänker likadant hela tiden. Kloningen styr bara utseendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 exakt, jag menar typ Jaha, är det så helt plötsligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Hmm, kloning ska bara ge om man ska testa någon medicin eller något eller jag vet inte riktigt vad jag tycker. På ett sätt är det bra på ett sätt är det dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 rätt så coolt, det där med kloning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.