Red_fox2 Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Varför ska livet vara så eländigt för vissa och hur perfekt som helst? Finns det ens någon förklaring till detta? Mitt liv är och kommer väll alltid vara hemskt. Alla nära och kära har antingen svikit mig eller så har dom gått bort. Jag har förlorat min morfar,farmor,farfar,far,nästan min mor och idag så förlorade jag min mormor. Livet känns bara förjävligt Det är konstigt hur en bra dag bara kan förvandlas till en mardröm. Man sitter i skolan och har roligt och pratar med sina polare och rätt som det är så får man åka akut till sjukhuset och väl framme får man höra att ens mormor dog för 20 minuter sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Livet är aldrig perfekt för någon, människan blir aldrig nöjd. Alla människor kan inte vara lyckliga, punkt slut. Close. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Lifes shit, just face it. Du är i den åldern när Mormödrar et.c går bort. Det är bara att fejsa det.. inget att göra alla kommer dö. Det är inte lönt att gå o tycka synd om sig själv för det händer alla.. sorry kid du är inte ensam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Red_Fox2. Jag beklagar sorgen stort. Men det finns inget och göra mer :( Alla dör och de får bli döda. Det kommer hända dig med. Livet är hårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Av såna där naturliga orsaker som sjukdomar och sånt kan man inte göra mycket åt med bara vilja. Men sånt som krig och annat skulle man teoretiskt sett kunna bli av med om alla bara ville det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 sitter själv med en asbig släkt med bara en farfar död men en gammelmormor levande men utan kompisar i skolan...titta vilken skilnad det var här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 så du har bara morsan och nåra kusiner kvar eller.... ....tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Tråkigt att några familje medlemmar har dött.. Men man måste vara positiv, börja tänka framåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jag beklagar det där, Red_Fox2. Jag har också förlorat många, och det är inte kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Ja, det är förjävligt när nån man älskar dör. Men alla dör ju tillslut och det finns inget att göra åt det. Tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jag önskar att min familj var död. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Shit Happends,you just have to face it... Fattar att det måste vara svårt för dejj... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg