Wolf Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Man får några gubbar med i skäpet när man klarar första capitlet hur får man dom att sluta spela så att Rikky och den andre slutar att dansa? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FF8freak Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Man får några gubbar med i skäpet när man klarar första capitlet hur får man dom att sluta spela så att Rikky och den andre slutar att dansa? <_< ehh jag tror säkert nån vill hjälpa dig, om man fattar frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
piraka Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Man får några gubbar med i skäpet när man klarar första capitlet hur får man dom att sluta spela så att Rikky och den andre slutar att dansa? <_< ´´jag har final fantasy x2 och är i zanark land men jag vet inte vad du snackar om.´´ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolf Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ne ni kan strunta i dtt här inläget jag kom på hur man skule göra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ne ni kan strunta i dtt här inläget jag kom på hur man skule göra :P Kommentarer överflödiga. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg