wubo Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 snaka om respekt :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qnott Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Proffsigt. ;) I Ruby hur får man han där moste man ut väkla den från pinsir (byter man eller?) Pinsir är faktist inte nergraderingen till Heracross. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 en kompis hade 2 så han bytte 1 av dom mot min ditto :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Proffsigt. ;) I Ruby hur får man han där moste man ut väkla den från pinsir (byter man eller?) Rättare sagt att heracross har inte nån utveckling, pinsir är en helt annan pokemon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 jag har letat efter heracross överallt men jag har aldrig hittat han, jag har pokemon guld, jag undrar vart ni hittade eran heracross, och när asså dag eller natt!!. snälla svara på min fråga detta e jätteviktigt här har du allt du behöver veta om heracross:http://serebii.net/pokedex/214.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 du ska bara skaka träden Sonic! Man får ju nästan alltid hjälp på fuska! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 använd hedbutt MT02 på träden/buskarna ja. headbutt kan man hitta i Ilex Forest. vilka träd/buskar du ska använda headbutt på ser du i länken i mitt förra inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) ja det e klart, men kan någon SVARA PÅ MIN FRÅGA, MAN FÅR JU ALDRIG HJÄLP HÄR PÅ FUSKA Det var det jag menade med att man alltid får hjälp på fuska! Redigerat 4 Januari 2007 av SuperMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 och vilken var din fråga? om du vill ha svar på din fråga snabbt kan du skicka ett sms så att din tråd blir en spanna-in-tråden-tråd. men baxk to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
twilight Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 hur utt veklar man pinser till heracross Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Pinsir och Heracross är 2 helt olika pokémon !! Pinsir kan INTE utvecklas till Heracross Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg