rinosaur Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Vilka får göra Officiella trådar är det bara admin och moddarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Vi kommer inte att köra med några officiella trådar då det leder till många stora trådar och att folk inte orkar kolla igenom det. Behöver ni hjälp så skriv istället en bra rubrik som: "Warcraft - Hur klarar jag bana 2" eller liknande =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 oj det visste inte jag så jag har startat 2 stora trådar men snälla snälla snälla låt mig ha kvar dom och ge mig ingen varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 oj förlåt ska aldrig göra en officiell tråd igen! lovar... /V / / l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Varför får vi inte göra det som förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Varför får vi inte göra det som förut? Det fick man väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 8 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 joo det fick man göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 de e bara bra att vi inte har officiella trådar för alla skriver bara där om dom vill ha hjälp och det blir så bökit då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Sen så kan det bli mera spam också. T.ex. att ett spel har en officiell tråd. Då skriver nån ett inlägg som inte är i officiella tråden. Spam ett: Det här ska vara i officiella tråden. Spam två: Jo, det borde det. osv... Det är också ett fel med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Februari 2022 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2022 2003-10-06 kl 09:55, skrev admin: Vi kommer inte att köra med några officiella trådar då det leder till många stora trådar och att folk inte orkar kolla igenom det. hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.