Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Vara?


Rekommendera inlägg

Jag tycket Pala jag har en Warrior på lv 19 men oj vad segt det går dom har inte äns mana dom SUGER. jag säger inte att pala är 100 gånger bättre än warrior för det är dom inte men jag tycker pala för att dom är lika starka som en warrior och kan massor med attacker så man får mer liv och mer armor och sen kan du lära dig en spell så du återupplivar folk. det är bara pala och preist som kan. synd nog så kan dom inte ha bow,crossbow,gevär (boomstick) men dom äger i ett party med många som kan använda dom ^^ så ta Paladin

 

 

Jag har en pala på lv 17 dwarf ^^

Redigerat av filkar664
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycket Pala jag har en Warrior på lv 19 men oj vad segt det går dom har inte äns mana dom SUGER. jag säger inte att pala är 100 gånger bättre än warrior för det är dom inte men jag tycker pala för att dom är lika starka som en warrior och kan massor med attacker så man får mer liv och mer armor och sen kan du lära dig en spell så du återupplivar folk. det är bara pala och preist som kan. synd nog så kan dom inte ha bow,crossbow,gevär (boomstick) men dom äger i ett party med många som kan använda dom ^^ så ta Paladin

 

 

Jag har en pala på lv 17 dwarf ^^

 

Där ser man vad du vet.

1. Paladiner har oftast inte mer armor eller liv än en warrior i level 60, iaf inte i teir 1 eller 2 gear.

 

2. Druider och Shamaner gör bara något som liknar det eller?

 

Och angående ämnet, Kör vad du vill! testa lite, alla kör inte samma spelstil..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle nog ta en dwarf paladin med tanke på att många av deras attacker är sjukt bra. Sedan kan de lägga en massa j*vla shields och healing spells vilket gör att de är väldigt svåra att döda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Difeez

inget....=S

 

<_< Ganska onödigt inlägg om han väljer att spela alliance gör han det, klaga inte på det. Jag klagar inte på hordes. Dwarf Paladin FTW!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycket Pala jag har en Warrior på lv 19 men oj vad segt det går dom har inte äns mana dom SUGER. jag säger inte att pala är 100 gånger bättre än warrior för det är dom inte men jag tycker pala för att dom är lika starka som en warrior och kan massor med attacker så man får mer liv och mer armor och sen kan du lära dig en spell så du återupplivar folk. det är bara pala och preist som kan. synd nog så kan dom inte ha bow,crossbow,gevär (boomstick) men dom äger i ett party med många som kan använda dom ^^ så ta Paladin

 

 

Jag har en pala på lv 17 dwarf ^^

 

alla raser kan rezza med goblin jumper cables :D annars kan alla som kan heala rezza!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...