GreenArrow Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 nån som har kört me det goda sidans fälttåg .. första gången alverna möter dvärgerna och man ska döda en drake. men hur dödar man draken de e ju helt j*vla omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Den är inte omöjlig. Jag antar att du menar banan "Blue Mountains"? Jag spelar på Medium svårighetsgraden för att tillägga. Jag gjorde så att jag gick in med de trupper jag hade i grottan, och utrotade alla spindlar, spindelhål osv. Sen byggde jag upp en fästning, och ett par gruvor för att få kommandoplats. Sen började jag producera massvis med yxkastare, och så byggde jag en Smedgrejj. Där uppgraderade jag till Nivå 3, och köpte in bättre yxor, bättre armor. Sen uppgradera jag mina 5-6 yxkastartruppet and I was heading for the kill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 banan är rätt svåt men gör som MeM säger så funkar det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 den är svår om man inte ska veta hur man gör. jag klarade den på 18 minuter första gången :D Fast det var ju bara tur för ena truppen följde efter fienderna när dom stack och då kom jag till draken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.