PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Är ni rädda för fågelviruset H5M1..??? Jag är inte rädd men om den börjar smitta manniska till människa då blir jag rädd..!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Samma här. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har hört på nyheterna att fler och fler fåglar i Sverige blir drabbade. Vore inte kul om viruset spreds till människan i Sverige också.... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Viruset är i Västervik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Tur då man bor i Skåne.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Och i Blekinge... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag är inte ett dugg rädd... Jag har inget att frukta, eftersom jag bor 500 mil söderut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Sålänge det smittar bara fåglar emellan och från fågel till människa är det inte så stor fara. När det börjar smitta från människa till människa då blir det nästan som sars... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Nej jag bryr mig inte ett skit! varför skulle jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Nej då. Är inte ett dugg rädd. Varför det? Jag kelar inte på fåglar. Jag rör inte på döda fåglar. Dessutom. Om man äter grillad kyckling så har viruset dött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det kan lätt smitta till människan. Men det är inte farligt att äta fåglar som har H5M1 om man kokar eller steker dem ordentligt. Jag är 100% orädd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag är inte rädd. Viruset är ca 150 mil söder om där jag bor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg