Thunder Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Min kompis gorde ett fusk så man kunde ha 2 sköldar någon som vet det för han kommer inte i håg det eller så vill han inte säga det :evil: (ocarina of time) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 jag är lessen att behöva säga det, men din kompis ljuger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 När jag va hos han så såg jag hatt han hadde det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 äh, det va nog bara nån ful bugg i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 2 sköldar...hade han det på ryggen..på startmenyn kan man till och med ha 3 sköldar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda-boy Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Min kompis gorde ett fusk så man kunde ha 2 sköldar någon som vet det för han kommer inte i håg det eller så vill han inte säga det :evil: (ocarina of time) jag tror det var så att först trycker man på r så tar man skydd sen håller man i r och pausar sen tar du och väljer en annan sköld. så tror jag att det va Min kompis gorde ett fusk så man kunde ha 2 sköldar någon som vet det för han kommer inte i håg det eller så vill han inte säga det :evil: (ocarina of time) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_youn Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 vet ej hur man gör på det jag har ju klarat det 4 gånger om och om igen så annars har jag klarat det .... många gånger. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Okej kan någon svara som kan det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 vet ej testa och skyda dig pausa och byt sköld :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 funkar inte har provat funkar i en sekund bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 ok då vet ja ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Min kompis gorde ett fusk så man kunde ha 2 sköldar någon som vet det för han kommer inte i håg det eller så vill han inte säga det :evil: (ocarina of time) det går inte att ha 2 sköäldar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg