Dolphin Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Just nu är det damerna som kör 45 kilometer i vasaloppet. =)
Dolphin Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Vem tror ni vinner? Det är väl någon som kollar på Vasaloppet?, det är ju en klassiker.
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Har ingen aning om vem som vinner, men det blir väl en dopad och hårig dam. Ska nog se på det efter jag har vart ute.
Slumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 palla bry sig om damerna :P det är i morron som gäller!!! en SVENSK måste vinna!!!
Dolphin Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Det blev en norska som vann loppet. Men i morgon är det killarna som kör, det är alltid lika spännande lopp i Vasaloppen, ska självklart se herrarnas tävling i morgon. Heja Sverige!!
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Det blev en norska som vann loppet. Men i morgon är det killarna som kör, det är alltid lika spännande lopp i Vasaloppen, ska självklart se herrarnas tävling i morgon. Heja Sverige!! Okej, hade också en tanke på att kolla på vasaloppet. Fast nu missade jag det hela. :( Vilken tid börjar herrarnas imorgon? Vi har ingen tv-tidning hemma för tillfället. :visslar: Redigerat 4 Mars 2006 av Petey Piranha
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Jag ska nog se på herrarna imorgon om jag kommer ihåg det.
TheUnnamed Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Jag med det är ju en klassiker! Går ju inte att missa.
Dolphin Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Det blev en norska som vann loppet. Men i morgon är det killarna som kör, det är alltid lika spännande lopp i Vasaloppen, ska självklart se herrarnas tävling i morgon. Heja Sverige!! Jag kommer inte i håg när deras lopp börjar, men jag antar att det börjar någon gång på förmiddagen. När du vaknar i morgon kolla in Tv.nu. =)
PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Skrivet 5 Mars 2006 Det började 08:00 och jag tittade till 11:30 då jag skulle träna fotboll och då var det ungefär 31 km kvar. Tror jag
Rekommendera inlägg