Dolphin Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Just nu är det damerna som kör 45 kilometer i vasaloppet. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 ehh...okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Vem tror ni vinner? Det är väl någon som kollar på Vasaloppet?, det är ju en klassiker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 säjer som outside enemy ehh...okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Har ingen aning om vem som vinner, men det blir väl en dopad och hårig dam. Ska nog se på det efter jag har vart ute. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 palla bry sig om damerna :P det är i morron som gäller!!! en SVENSK måste vinna!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det blev en norska som vann loppet. Men i morgon är det killarna som kör, det är alltid lika spännande lopp i Vasaloppen, ska självklart se herrarnas tävling i morgon. Heja Sverige!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Det blev en norska som vann loppet. Men i morgon är det killarna som kör, det är alltid lika spännande lopp i Vasaloppen, ska självklart se herrarnas tävling i morgon. Heja Sverige!! Okej, hade också en tanke på att kolla på vasaloppet. Fast nu missade jag det hela. :( Vilken tid börjar herrarnas imorgon? Vi har ingen tv-tidning hemma för tillfället. :visslar: Redigerat 4 Mars 2006 av Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag ska nog se på herrarna imorgon om jag kommer ihåg det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag med det är ju en klassiker! Går ju inte att missa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det blev en norska som vann loppet. Men i morgon är det killarna som kör, det är alltid lika spännande lopp i Vasaloppen, ska självklart se herrarnas tävling i morgon. Heja Sverige!! Jag kommer inte i håg när deras lopp börjar, men jag antar att det börjar någon gång på förmiddagen. När du vaknar i morgon kolla in Tv.nu. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det började 08:00 och jag tittade till 11:30 då jag skulle träna fotboll och då var det ungefär 31 km kvar. Tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg