Staejjkarn Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 köpte mitt för 1200+1 spel+en kontroll det va en rea dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Vilket spel va det earthman x? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Köpte mitt för 999 :- men jag fick ett spel med och det va : Mario Cart Double Dash. Och en kontroll och ett minneskort . =) ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag (eller min bror)köpte det för 999:- tror jag och fick med ett minneskort och två spel. Jag får låna det av min bror för att han inte använder det längre men det gör dessvärre inte jag heller så det bara står och dammar i mitt rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 999 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 jag köpte mitt ungeför rprecis när de släppts, med ett spel och minneskort blev det för 3000 kr tror jag. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Vet någon vad det kostar nypris just nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 999 kr. Fick med The Legend of Zelda Special-något. Det innehöll fyra spel och videor - Ocarina of Time, Majoras Mask, Windwaker (Demo), och ett jättegammalt Zelda spel som jag dock inte minns namnet på. Sedan fick jag Pokémon Box gratis från Club Nintendo men min pappa lät mig inte vara med i det längre för han påstod att jag inte läste tidningara (Gah, jag läser de på 30 minuter -_-). I alla fall, jag fick ett minneskort till Pokémon Box. Sedan köpte jag Pokémon Colosseum till. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag (eller min Mamma rättare sagt) köpte den för 1000 kr och då var det ett platinum pack (Platina färg och MKDD) samt 3 kontroller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 (redigerat) Inte så kul att spela men... Redigerat 2 April 2006 av Legolas95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 April 2006 Rapport Dela Skrivet 2 April 2006 Jag (eller min Mamma rättare sagt) köpte den för 1000 kr och då var det ett platinum pack (Platina färg och MKDD) samt 3 kontroller. Allt det för 1000:-... snacka om billigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 999 kr & då fick jag med en handkontroll och ett spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg