Dolphin Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Skrivet 4 Mars 2006 Jag åt det igår Presentation och det är min favoritmat :) Nu har jag ätit det! Roligt att det är några som har samma favoritmat som mig. Jag brukar även ha kött & grillkrydda på kycklingen och riset för att det ska smaka lite extra.
Shaddy Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 RIKTIG spaghetti bolognese inte sån där fejkad med helt vanlig köttfärssås istället för bolognese
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 Pitte Palt... Norrländsk maträtt som är fantastisk god. ^^
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 Lite tips på god mat: Älggryta med fläsk och potatismos. Rengryta med fläsk och potatismos. Spaghetti med köttfärssås. Sallad med salt 2 glas mjölk till maten sitter fint.
PCH Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 Mina favvorit rätter är. Grillad kycking med ris eller klyftpotastis med en god sallad. Grillad kottlett med klyftpotatis och en god sallad. Taco. Kebab. Pizza.
hack3r Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 gillar också kyckling kurry sås m ris jätte got *mums* :)
Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Skrivet 21 Mars 2006 Jag äter det mesta men pizza är ju en favorit och likaså hamburgare med pommes frites, kebabtallrik och tacos.
Dolphin Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Skrivet 21 Mars 2006 Lite tips på god mat: Älggryta med fläsk och potatismos. Rengryta med fläsk och potatismos. Spaghetti med köttfärssås. Sallad med salt 2 glas mjölk till maten sitter fint. Sallad med salt är gott och äta brukar dock inte äta det så ofta. Men i skolan brukar jag strö över lite salt över salladen i bland, samma sak när jag ska äta pizzasallad på en restaurang.
Rekommendera inlägg