ironpichu Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 rawand får en bild gratis nu och alla andra jag tycker den är cool om ni vill betyg sätta den så får ni :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 2/10. Vill inte vara taskig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) jette snygt men vär för just åt mig?? Du får fuska mynt hur mycket vill du ha!? :) Redigerat 4 Mars 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ehh... det var nog det fulaste jag sett i hela mitt liv, men med tanke på att du är 8 år så låter jag bli att säga det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) :angry: :angry: :angry:det var taskit Redigerat 8 Mars 2006 av rawand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 :angry: :angry: :angry: Spamm* Denna tråd bör låsas, att en kille vill ge bort en bild till en annan ska inte ändra behöva veta.Det behöver inte skapas en tråd om det hela så att säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 HAHHAHA rwand di borde få pengar för att få den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 ironpichu du är ju 8 år så bilden verkar helt ok! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Inte för och va taskig.. men det är inget svårt o göra sån bild klistra in figurer o måla i paint. 0/10 Redigerat 5 Mars 2006 av Armiada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Men hallå där! Det är bra att vara 8 år och kunna måla i paint överhuvudtaget. Tycker jag i allafall. Men inte värdens snyggaste ändå. 4/10 Och Alago: Det där var inte snällt sagt. Nästa gång anmäller jag. Om jag inte gör det nu. Redigerat 5 Mars 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Nja...inte så snygg, men som alla andra, du är ju bara åtta år, så jag ger den en 4:a (annars, om du inte skulle vara åtta år, hade du fått 1,5/10). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 inget personligt Ironpichu men jag kan nog säga att jag inte skulle vilja ha den som avatar själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg