Gäst PoisoN Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 (redigerat) Jack Thompson, den galna åklagaren i USA som vill Stämma Rockstar Games, Har en ny plan. Han har nämligen köpt aktier i Take-Two, det företag som äger Rockstar Games och som Thompson mer än gärna skulle vilja sänka. Och nu, Tack vare Hot Coffe moden har han lyckats stämma Take-Two Nu har Rockstar games massproducerat San Andreas spel med V.2.00 som gör så att man INTE kan MODDA på spelet! Allt detta tackvare den galan åklagaren Thompson och Dom som gjort hot coffe. Själv är jag mycket, mycket besviken efftersom jag själv har just den versionen av spelet.... :angry: :angry: :angry: Vad tycker ni? P.S. Ni kan skicka ett klagomejl till dom på denna address: [email protected] Om vi skickar många så kanske vi kan få en ny patch med moddiningen funkande :kung: EDIT: Visade sig vara 600 miljoner som han stämde rockstar på :visslar: Redigerat 5 Mars 2006 av Kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Lol. Det finns många hackare som kommer kunna hacka in sig i det och fixa att man kan modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det går om man andvänder vissa program men det är olagligt och här bryter det mot regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Vem bryr sig egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Egentligen så är det ju inget fel med att anmäla ett spel som man kan ha sex i, men han går lite för långt. Det är ju trots allt 18-års gräns på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Vem bryr sig egentligen. Det där var ett ganska värdelöst svar, tycker jag. Själv är jag glad att jag köpte spelet ganska tidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Egentligen så är det ju inget fel med att anmäla ett spel som man kan ha sex i, men han går lite för långt. Det är ju trots allt 18-års gräns på det I USA är det andra regler som gäller. Alla spel och filmer brukar få högst 17-års gräns i USA. Om något skulle få 18-års gräns så är det nästan omöjligt att köpa det. Därför så tar man alltid och gör om filmer/spel så att de kan få 17-års gräns. Och vi i Europa får alltid den nedklippta versionen. De som gjorde modden Hot Coffee har egentligen bara låst upp det. Allting fans redan i spelet men användes bara inte och det är därför som Rockstar games kunde bli stämda. För att att det var Rockstar games själva som gjorde allt. Men jag tycker som er andra att Jack Thompson borde bli skjuten eller gå ut på gatan och bli påkörd så att hans hjärna väller ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Allvarligt talat.... så vet jag inte vad det är för skillnad om det är v2.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 tror faktist att han kommer bli skjuten eller nåt för de e många som gillar gta och gillar man det så har man ju spelat det........ och då... kan de hända saker............. men då blir ju säkert gta förbjudet i alla länder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 (redigerat) Jack Thompson är frisk men han är extremt överdriven och andvänder sin energi till onödiga saker. Om någon har mördat någon etc. så vill han titta igenom huset och se Ifall personen spelar GTA. Hittas det ett GTA-spel så försöker han så gott han kan att fixa en rättegång. Filmer uppmanar ännu mer till våld än ett ynka spel. Kanske han skulle lägga energin på filmer? Han har hakat upp sig. Kan inte önksa en människa döden med ett hot som följer med ha för resten av livet skulle inte vara dåligt. Skicka ut något proffs som mordhotar han och får slut på det här eländet. Ser bare mörkare och mörkare ut för nästa GTA-spel. EDIT: Corpsegrinder, alla GTA-spelare bör väl bry sig? Redigerat 12 Mars 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 asså döda den där j*vla gamlingen eller vad han är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 April 2006 Rapport Dela Skrivet 6 April 2006 Men seriöst, vem bryr sig. Och varför är detta i Debatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.