sfvxzcds Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ända sen jag gick i trean så har jag varit försenad till första lektionen. Men jag har aldrig haft någon ursäkt. Lärarna blir vana efter ett tag. Men nu när jag går i gymnasiet så måste jag passa bussen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Å jag då... hahaha... jag kommer typ alltid försent..! så alla har tröttnat på å ens fråga va man har för ursäkt.. men när ja bodde hemma så åkte ja ju buss å brukade säga bussen va sen... eller att mamma körde, för hon kommer alltid (!) sent.. men nu så säger ja ingen ursäkt alls för ja har ingen, bor iofs nära skolan men ja har ju min svåra frisyr å fixa me... men att jag försovit mig brukar oxå gå hem :D Vet dock inte om de tror på de men jaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 min hamster gnagde av sladden till klockan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag hörde att det var skolkonferans i Lund så jag tog gick upp 05.00 för att hinna och när jag kom dit 08.00 så stod det "Luring" på en lapp =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 haha den va bra mujo! hmm jag orkade inte stiga upp i morse så när jag vaknade va klockan 8.00 hann precis till bussen men blev utslängd för det va fullt. så jag fick gå... dom gick på det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Väckarklockan ringde inte/Bussen var försenad, det ska man säga om man kommer försent sista lektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag anser mig själv inte vara redo att komma hit till skolan kl. 8.10 så jag kom istället 8.20 för jag tyckte det var mer passande. Säkerligen en anledning jag kanske skulle ta upp. Men har ännu inte kommit sent till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jag var hos tandläkaren och glömde säga det igår :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Cykeln pajade, jag glömde mina nycklar, bussen var sen och i värsta fall får man ta MeM:s förslag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jo, jag vaknade halv 6, steg sedan upp. Och råkade då trampa på katten som bet mig i stortåns, så att jag höll på att förblöda, så jag var tvungen att åka till akuten i Byhåla.. något i den stilen :D nej men seriöst så hade det väl låtit ungefär så här: Oj, förlåt att jag är sen!! Taxin fastnade i en snödriva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag säger bara huvudverk, Brände mig på te:et eller att aliens kidnappade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Brukar säga sanningen, att man försov sig. Annars att man missade bussen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.