TheOne Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 jag har fått sämre kondis. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Jag somnade, och råkade åka några stationer för mycket. Annars så funkar ju, jag hade en riktig lös mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Sanningen är alltid den bästa att säga, man får dock vrida på den. "Jag förs... obs "När jag skulle gå och lägga mig lovade min mamma att hon skulle väcka mig eftersom hon sticker till arbetet när jag ska gå upp, hon försov sig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Om man åker buss/taxi kam man skylla på att den va sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Om man börjar på en ny skola kan man skylla på att man gick fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Om man börjar på en ny skola kan man skylla på att man gick fel. Ja... Men det kan man bara göra en gång :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 jag orkar inte p.g.a du är rabiessmittad ( säg så till läraren och då j*vlar blir det buller tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Om man börjar på en ny skola kan man skylla på att man gick fel. Jo jag vet, lär antagligen skylla på det om jag kommer försent de första veckorna i min nya skola. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.