ajar Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Vilka gick vidare? (Tittade aldrig på slutet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 BWO och Pudlarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Temple of Love var bäst eftersom att jag gillar BWO + att den var jättebra. Pappa blev helt rasande när the Poodles gick vidare. Dom var dåliga. Dressen som sjungaren hade på sej passade inte till låten alls. Fast den var dålig ändå. Redigerat 7 Mars 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 jag tyckte pudlarna var mycket bättre än bwo och resten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Vad är det för fel på svenska folket? Att ge Electric Banana Band chansen i andra chansen är okej, men att skicka en kraftig människa som har på sig en rosa sopsäck till finalen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Vad är det för fel på svenska folket? Att ge Electric Banana Band chansen i andra chansen är okej, men att skicka en kraftig människa som har på sig en rosa sopsäck till finalen? Jadu, vi är väl dumma i huvudet. Själv gillar jag inte Melodifestivalen för att de inte har någon riktig orkester och slänger ut femtiotusen kronor á artist och framträdande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jag AVSKYR melodifestivalen. Det ända som är lite bra är att Alexander Bard ser så skojig ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 För första gången på ett antal år var det ett par bra som gick vidare. Själva ansér jag att The Poodles ska vinna. Rock is the shit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jag AVSKYR melodifestivalen. Det ända som är lite bra är att Alexander Bard ser så skojig ut Håller med ^^, han är ju lätt största muppen i år! Ragnarök: Dem sög. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Imorrn är Günter med... Då får man ju kolla iafa... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 det lär bli en upplevelse att se honom med i melodifestivalen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 De enda stället Roger Pontare ska e hem! Till aten med Günter!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg