Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Hatar Melodifestivalen, men jag ska sitta å glo på Carola när hon uppträder, hon är så ***** snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Hatar Melodifestivalen, men jag ska sitta å glo på Carola när hon uppträder, hon är så ***** snygg Vindmaskinens drottning är inte särskilt upphetsande, tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Hah, kanske inte när jag tänker efter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Detta var nog den sämsta deltävling någonsin... bortsett från 2 veckor sedan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 De som vann var bra tycker jag, men de andra var ej något speciellt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Visst är Carola snygg, men att hon var med i Livets ord, är allmänt skum & har varit gift med riksmongot & mediakåte Runar är riktigt osexigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Den där sången om livet var ju helt dålig , sämsta i hela festivalen och så gick den direkt till final . Carola sjunger bäst men har inte den bästa låten dock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Melodifestivalen har aldrig några bra låtar med (eller låtar som deltar..) Men det är ganska kul att titta på.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Deltävlingen igår var den första ja kollade på... Dem två bästa låtarna var inte ens med bland top 5... Dem bästa låtarna var ju solklart Günter & the Sunshine Girls och Evan... Å ja fattar inte att folk kan tycka att Kanskråla(Carola) e het... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Finns bara en bra låt i Melodifestivalen i år och det är Rednex - Mama take me home. Älskar du livet suger hårt, hur kunde den gå till final... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Deltävlingen igår var den första ja kollade på... Dem två bästa låtarna var inte ens med bland top 5... Dem bästa låtarna var ju solklart Günter & the Sunshine Girls och Evan... Å ja fattar inte att folk kan tycka att Kanskråla(Carola) e het... Günther är en j*vla loser! Hur ofta gör han ljud med munnen under låtarna? Tjejerna som larvar sig runt honom sjunger väl inte heller utan mimar bara? Det är inget fel på Carola utseendemässigt, men åter igen, Livets ord. ;) Linda Bengtzing är dock ännu finare, dessutom är hon inte lika retarded som Carola. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Nu går jag mot flocken.. ;-P Carola är inte snygg och låten var dålig. Bard är grym, hans utalanden är helt rätt, för ärligt talat vilken chans har Carola i Eurovision finalen? Rednecks låt var bra country. Den skulle säkert gå bra i Us, men inte i Europa. Och, ja Runar är hemsk. Det var allt. Såga mig hur mycket ni vill! Edit: Jag hade fel, det var inte allt. En uppmaning: Rösta inte på Carola, snälla! Tack. Redigerat 15 Mars 2006 av katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg