DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Hur PM:ar man någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) du kan alltid tryck på pmknappen vid deras inlägg... eller så kan du gå in på din kontrollpanel och "Skriv nytt meddelande" sen skriver du mottagarens namn... eller så kan du ta svara om du får ett pm från någon... frågan besvarad... *anmäler* Redigerat 5 Mars 2006 av Walker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Hur PM:ar man någon? Till vänster om stället man kan logga ut står det "Min kontrollpanel".Tryck där, sen så ska du ta Skriv nytt meddelande i menyn till vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) sry *lite onödigt* Redigerat 5 Mars 2006 av Walker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är lite seg, Mezox. Vart finns kontrollpanelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Med fet text vid samma höjd där du kan se knappen Logga ut och ditt namn. Även din PM & GB. Här är länken iaf http://forum.fuska.se/index.php?act=UserCP&CODE=00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ok,men hur Pm:ar man någon? Jag är väl medveten om att det finns ett PM vid kontrollpanelen, men jag vet inte hur man PMar någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Då du kommer in på Din Kontrollpanel så står det med tjock text där också att du kan skriva ett Personligt Medelande (PM). Det är bara följa vad texten säger. Men sedan kan du se en liten knapp bredvid Profil här i forumet om man skriver. Där kan man klicka om man vill snabbt skriva till en person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Tack Rowyn, för att du förklara så nogrannt. Nu vet jag hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.