Aelgen Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Tycker det är mycket renare än det gamla.. bättre affär och snabbare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Japp, snabbare iaf.. Det var anledningen till att vi bytte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 (redigerat) Hur skickar man in fusk/guider till det nya forumet eller skickar man in såna till det gamla? Redigerat 30 Januari 2004 av ouagadougo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Man skickar in det i forumet, det gjorde man inte på det gamla heller. Man skickar in det på sidan, http://www.fuska.se/inskick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 2 frågor. Vad är dem blå prickarna man har under namnet?? Är allting likadant som t ex i effekt affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 2 frågor. Vad är dem blå prickarna man har under namnet?? Är allting likadant som t ex i effekt affären? Prickarna är din rank. Du behöver inte köpa denna längre.Allting är ungefär lika dant när det gäller effekter, bara det att man kan köpa fler saker nu och välja bland fler färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Men konstigt och rörigt tycker den gammla var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag tycker den förra var enklare men jag lär mig nog, o shitt mina poäng??, var är de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Vart e alla mina poäng?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 (redigerat) Gamla va f*n det fulaste forum jag sett Redigerat 30 Januari 2004 av John Nightrider Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag tycker detta är bättr men detär fulare om man får säga så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag tycker detta är bättre Så sant det hära forumet är inte så illa :rolleyes:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.