Hoppa till innehåll

Åka Fast För Nedladdning


Putside

Rekommendera inlägg

Jag tängte på en sak. Min pappa fixade så att vi är uppkoplade via en skola. Vad skulle hända om de försöker spåra ip:n sticker de till skolan då? :)

 

nä dom går efter din datas IP så dom hittar dig iaf. annars går dom bara till skolans server och letar upp din data. :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad är inte olaglit att laddaner ??. alla borde börja laddaner saker som inte är olaggliga. eller sega ner pirat byråns internet så hårt att dom inte ens kan komma ut på internet. och sega ner datorerna så att dom inte ens kan spela tetris. :evil: :evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju bättre att de tar fast de som får tag på filmerna och lägger ut dom på Piratbyråns hemsida. Jag fattar inte hur de får tag på dom innan biopremiären, men på nåt sätt lyckas de.

Som sagt, bättre att de jagar alla som får tag på filmera än de små personerna som bara laddar ner dom. APB får ju ta och tänka lite.

Redigerat av Salzalada
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

De får tag på filmerna innan biopremiären här i sverige genom "pirater" i tex amerika där filmen redan är på bio.

Bästa stället att ladda ner hur mycket man vill på med extrem fart utan att bli tagen är ju på ett DreamHack.

Har hört att ett dreamhack har en internethastighet på över 8GB/s och servrar till ett värde av 2½ miljoner.

På DreamHack är det väldigt mycket piratkopiering eftersom att alla är uppkopplade till samma nätverk så det går ännu snabbare tack vare det.

För de som inte vet vad ett DreamHack är så har jag ett ord: Google!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...