andennn Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Hej jag har prec köpt en likadan mick som min surra har men hennes sensitivitet är mycket bättre. Tex hon kan stå vid sin dörr och kan prata medans jag får sitta närma min mick vad är felet??? Vilkan inställningar ska jag ändra på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 gå in på microfonens hemsida och kolla om dem har nåt särskilt program till micen? själv så har jag ljudeffekthanteraren, vet inte precis hur ja fick den, men den hängde med i nåt drivrutinjspaket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 I vilket program snackar du i då? Ventrilo?Msn?Annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 men omg asså jag behöver hjälp här det är en cosonic cd850 och jag vill veta hur man få bättre känslighet??? msn å vent hjälp!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 På ventrilo är det bara o höja outbound x_x På msn vet jag icke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Gå in i Kontrollpanelen > Ljud & Ljudenheter Under Inspelning av ljud finns en Volym knapp, dra upp den regeln. Annars kan du ta Testa Maskinvaran under Röst fliken, där kan du också ställa in ungefär samma sak men du får lite hjälp med vad som är en bra volymnivå. Redigerat 5 Mars 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 när jag går in på Kontrollpanelen > Ljud & Ljudenheter finns det ingen volymknapp så jag testade maskinvaran men den var opå högsta där å d e samma ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.