lundquist Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Gröna monster under sängen , en elaka granne som ryktas vara häxa kanske spöken, eller att på ig på ett prov, eller kansk din största rädsla är, precis som mga andras, fuskas moderatorer ? :evil: nejmen seriöst, vad är du mest för här i livet ? haha jag vet faktiskt inte. typ att behöva flytta ifrån mina vänner, eller förlora en familje medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 typ svarta krulliga hårstrån i skolmaten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag kan inte komma på något dirket som jag är rädd för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag va rädd för spöken när ja va liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag har en underlig fobi för Spindlar,småkryp och ormar(en fobi som jag försöker bli av med genom att umgås med min kompis som har 2 ormar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Isåfall ormar. Har bara sett en huggorm när jag var 4 år och gick med mormor och mamma. Då var jag inte så rädd. Självklart så gillar jag att se på ormar i museumm. Då är dom ju instängda :P Har själv varit på skansen och klappat den lilla boan där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag vill helst inte säga det, men jag är förbaskat höjdrädd. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag har: Giraffhomopedofobifobi Alltså: Jag är skitskraj över att bli rädd för pedofiliska giraffer som dras till samma kön... svårt att leva med aiiiiight! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag vet inte vad jag är rädd för.. :P men jag ska skriva en uppsats om det till torsdag så nu är jag rädd för ett ig :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 ok... jag har cancerofobi asså.... man är rädd för att få cancer och dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 varför tänk att veta att man har typ 2 år kvar att leva då kan man jöra va fn man vill för man dör ändå man kan köpa vad man vill det man velat ha äta det man vill och så för vem fn bryr sig ..ganska gött :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 homonekrofilanimalismfobi Rädd för djur som dras till döda djur av samma kön. Ska jag vara seriöst så är det som i pinochio, en fet val kommer mot dig när du sitter i en eka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.