Tidus26 Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 jag är rädd för att förlora en medlem i familjen Mm jag med, annars inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 jag är rädd föt stora håriga spindlar dom är ju så äckliga..men alla är typ rädda för ormar jag fattar inte varför..:P....när jag var 6 år o vi gick en priomenad komen huggorm o kröp över min fot var ju bara kul:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 jag är rädd för att svälta ihjäl, bli torterad, mörker, och jag springer övernaturligt fort iväg så fort jag ser en kackerlacka. Jag är även rädd för att min familj aldrig kommer ha råd med en dator till mig :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 (redigerat) ojojoj.. Någon kan visst inte leva utan data. :) Redigerat 1 Maj 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 (redigerat) Jag är rädd för spindlar, höjder och en sak som låter heltöntigt, att åka flygplan eftersom jag har sett många filmer å sånt med flygplan som kraschat. Och så är jag rädd för ,när det gäller datan, att mamma ska kasta ut datan för hon sa det till mig när jag var liten men hon menade nåt annat, och så är jag rädd för att datan ska leva upp och slå ihjäl mig eftersom jag säger dumma saker till den jämt. En annan sak jag är rädd för med är att min katt ska bli överkörd Redigerat 2 Maj 2006 av Madde-the-Wolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 När jag var liten tvinga mina kusiner mig att titta på en video dom hade hitatt på en hemsida det var en bill som åkte sen kom det en grön monster från buskana som skrek jag va red för den då. Och en annan grei där det kommer upp en monster som skriker och en film där det handla om spöken det stog varning att man intye ska titta på den till sist stog det att det var något om man inte kan se det så ska man titta närmar och närmare till sist kom det en spöke som sprang för bi och skrek för dom grejerna var jag red då men inte lengre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 usch ja, dom där "titta noga så ska du se en spöklik figur" filmerna är elaka :P Inget jag är rädd för direkt, men något jag är rädd för är vatten... usch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 hmm.. Jag vart skit skraj då det va om spöken (allt var falska bilder men något bra gjort på adobe) Första: En tjej som ligger ner o ett spöke ovanför (Bild) Andra:Det va två stycken som krama sen Zoma det in på fönstret så var det ett spöke ( Bild) Tredje: Spöke som sprang bakom en bil (kommpis beretta) Sen nå andra..... hämskt brrr..... http://www.hamsterpaj.se/amusefiles/view_i...p?id=110&type=2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag är rädd för spöken det är bara på skolan jag är rädd för spöken för att det ryktas att det finns ett spöke som heter gunilla och det är sant hon slog till dörren när vi hade högläsning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag är rädd för spöken det är bara på skolan jag är rädd för spöken för att det ryktas att det finns ett spöke som heter gunilla och det är sant hon slog till dörren när vi hade högläsning HAHAAA! OMG.. En 11-åring som e rädd för spöken! *HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA* Jag e bara rädd för att pappa skulle ge mig 1-månads dator-stopp (jag skulle ite få vara på datan å 1 månad!!) (han har hotat med det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 (redigerat) Det finns andra saker i livet än att bara sitta framför en data.. Redigerat 4 Maj 2006 av PontarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 Det finns andra saker i livet än att bara sitta framför en data.. Prata för dig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.