Hoppa till innehåll

Vad Är Du Rädd För ?

lundquist

Rekommendera inlägg

• Svar 147
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Pcplayer

jag är rädd föt stora håriga spindlar dom är ju så äckliga..men alla är typ rädda för ormar jag fattar inte varför..:P....när jag var 6 år o vi gick en priomenad komen huggorm o kröp över min fot var ju bara kul:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Jag är rädd för spindlar, höjder och en sak som låter heltöntigt, att åka flygplan eftersom jag har sett många filmer å sånt med flygplan som kraschat. Och så är jag rädd för ,när det gäller datan, att mamma ska kasta ut datan för hon sa det till mig när jag var liten men hon menade nåt annat, och så är jag rädd för att datan ska leva upp och slå ihjäl mig eftersom jag säger dumma saker till den jämt.

En annan sak jag är rädd för med är att min katt ska bli överkörd

Redigerat av Madde-the-Wolf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var liten tvinga mina kusiner mig att titta på en video dom hade hitatt på en hemsida det var en bill som åkte sen kom det en grön monster från buskana som skrek jag va red för den då. Och en annan grei där det kommer upp en monster som skriker och en film där det handla om spöken det stog varning att man intye ska titta på den till sist stog det att det var något om man inte kan se det så ska man titta närmar och närmare till sist kom det en spöke som sprang för bi och skrek för dom grejerna var jag red då men inte lengre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm.. Jag vart skit skraj då det va om spöken (allt var falska bilder men något bra gjort på adobe)

Första: En tjej som ligger ner o ett spöke ovanför (Bild)

Andra:Det va två stycken som krama sen Zoma det in på fönstret så var det ett spöke ( Bild)

Tredje: Spöke som sprang bakom en bil (kommpis beretta)

Sen nå andra..... hämskt brrr.....

http://www.hamsterpaj.se/amusefiles/view_i...p?id=110&type=2

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är rädd för spöken det är bara på skolan jag är rädd för spöken för att det ryktas att det finns ett spöke som heter gunilla och det är sant hon slog till dörren när vi hade högläsning

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

jag är rädd för spöken det är bara på skolan jag är rädd för spöken för att det ryktas att det finns ett spöke som heter gunilla och det är sant hon slog till dörren när vi hade högläsning

HAHAAA! OMG.. En 11-åring som e rädd för spöken! *HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*

Jag e bara rädd för att pappa skulle ge mig 1-månads dator-stopp

(jag skulle ite få vara på datan å 1 månad!!)

(han har hotat med det)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...