Neldemo Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 på nåt sett återuppstå när man är begravd. läste om det i en bok. en tjej som hade begravts i djup koma när man trodde att hon var död. och förlora en familjemedlem. Off-Topic: Jag ska nog kremera mej*funderar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Jag är rädd för Slipknot. Jag blir rädd när jag ser så töntiga masker som de har och hör hur dålig musik ett band kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Om pappa kommer på mig när jag onanerar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 @ Silver Star: Haha, det är inte roligt, har dock alldrig hänt mig :P Jag är är rädd för, Jäkligt håliga spindlar *Huaa* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Det var den där hamster paj grejen Jag var red för när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Det var den där hamster paj grejen Jag var red för när jag var liten. vilken "hamster paj grej"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 (redigerat) Brugdar! [bILD][ http://sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Basking_Shark.jpg ] "Kroppslängden är normalt upp till 10 meter, ibland närmare 15. Vikten hos ett 6,5 meter långt exemplar är runt 840 kg, hos ett 10-metersexemplar närmare 4 ton." OCH "Fisken lever pelagiskt och samlas tidvis i flockar, ibland upp till 60 eller till och med 100 djur." Träffa en flock på 100 st 6,5 meter långa 1 ton tunga fiskar! Have Fun! Redigerat 6 Maj 2006 av katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag är rädd för biologi, seriöst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 @ Katten - Fy f*n, den brugd hajen var inte att leka med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Särskilt inte i en flock på 60-100 hajar. Brrr. Läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Nej, den hajen skulle man inte vilja träffa på i havet och inte minst en flock av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Nu har alla något att vara rädd för när man badar i havet. ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.