Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag har oxå FobiFobi alltså Fobi för Fobier :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är vällite rädd för att få cancer eller någon annan sjukdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är rädd för hästar de stinker och sparkas. blööö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 För spindlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Jag har varit rädd för en stor elak pirat som bodde under min säng. Efter att ha sett filmen Hook med Robin Williams där det handlar just om peter pan var jag alltid rädd att någon pirat skulle komma och röva bort mig. Tittar alltid emot fönstret även nu. Nej men det är mest småkryp och sådant. Även höjder. Redigerat 5 Mars 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är livrädd för ofrivillig fysisk kontakt, små utrymmen, vatten och badkar. Japp ni läste rätt. Badkar. Hemska saker det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag gillar inte små utrymmen för då får jag panik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Man har väl dock lite cellskräck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag har oxå cellskräck d e äckligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Ingenting skulle jag nästan vilja säga :/ Inte höjdrädd, småkryp,klaustrofobi eller liknande.. Kanske över att mina vänner ska dö? Men det är ju inget man går o tänker på liskom :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är livrädd för ofrivillig fysisk kontakt, små utrymmen, vatten och badkar. Japp ni läste rätt. Badkar. Hemska saker det där. det heter klaustrofobi om någon vill veta ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är rädd för brunnar och lök. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.