Shaddy Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är rädd för att bli jagad. Och inte på det sättet som Harrison Ford när han blir tvungen att slänga sig ut från en damm på 100 meters höjd. Nänä, jag snackar mer om att bli jagad, att ha en känsla i skallbenet som säger att det inte finns nåt endaste skit man kan göra. Man kommer dö i vilket fall. Som i Jurassic Park 3. När alla blir jagade av tre, fyra - eller var det fem - feta T-rexar med styckmord i sinnet. Om jag varit där skulle jag lägga mig ner på fältet och börja grina. Eller att bli jagad av en haj. Tänk er att man simmar mitt ute i stilla havet, och plötsligt så får en rabiessmittad haj syn på en och dashar emot en med all sin kraft ( det skulle nog inte hända med tanke på hajens natur. Men om? ). Suck. Vad ska jag göra nu? Ska jag simma för livet? Oj då. Hajen knappar in. f*n måste ta ett beslut här snart. Så jag simmar. Simmar och simmar och simmar. Och till slut - oundvikligen - så får jag en rejäl del köttbitar utslitna från partierna under revbenen när jag som minst ( fast antagligen mest när allt kommer till kritan ) anar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är rädd för mörker, gå vilse, och att bli förföljd. Om jag är ute och springer i skogen och sedan när jag ska gena på en liten stig trillar jag. Sedan när jag ska försöka resa mig så känner jag att benen är brutna och att jag inte kan gå på dem. Det börjar bli mörkt och ingen verkar vara i närheten för ingen hör när jag ropar hjälp, hjälp! Sedan börjar jag krypa men det är blött ute i skogen och jag blir blöt om kläderna. Om det skulle hända skulle effekten av att jag är mörkrädd och gå vilse bli maximal. Jag är även rädd för att bli förföljd av någon människa som jag inte känner igen. Det har hänt att jag har blivit förföljd, det har i alla fall känts så. Som en gång när jag gick omkring i stan och jag ser att en lite äldre man går bakom mig. Jag tänker först inte så mycket på det, men när jag ser han igen några gator senare börjar jag bli lite misstänksam. Jag går då på två vägar ner ifrån stan där mannen kunde ha tagit höger eller vänster vid två ställen men det gjorde han inte. Till sist börjar jag svettas och funderade på vad fasiken han håller på med. Jag gick då runt en husknut och hade börjat fundera på att springa, men då ser jag den äldre mannen gå in på Systemet via en spegelbild av en fönsterruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 När man är ute i skogen på kvällen. Om man kolllar inte i de mörka träden så blir man riktigt skraj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 att rowyn ska bli mod! :o nä,men..ja vet faktiskt inte,massa saker :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Dubbelpost. :angry: Redigerat 6 Mars 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Lite för höjd, men det är nog mest försiktighet och pytte lite för mörker. Speciellt när man sover i tex. en herrgård från 1600-talet. Men definitivt inte för ormar. En anakonda runt halsen är ju en mysig kudde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Hästar är jag rädd för :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag är livrädd för ofrivillig fysisk kontakt, små utrymmen, vatten och badkar. Japp ni läste rätt. Badkar. Hemska saker det där. Jag vet att det heter så, men det skulle låta konstigt om jag skrev "Jag har klaustrofobi och är rädd för det och det." Kan tillägga att jag är extremt paranoid också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Små utrymmen : cellskräck har jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Vad är klaustrofobi? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Vad är klaustrofobi? :huh: typ när man är rädd för små utrymmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag fruktar bara fruktan själv x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.