Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Har du någonting som du kan skryta med ? Som tex.: jag har en bror som vart med i film eller jag innehar världsrekordet i att ha flest kapsyler etc. etc. Eftersom att alla får skryta så är det inget som taggar ner på någon annan. ( det finns ingen anledning till att tråden låses ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Öh... Jag är den näst fetaste i hela skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Gillar inte och skryta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är lik Eminem säger alla fast jag tycker inte att jag är det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Att jag härmar våran SO-Lärare bäst i hela spåret typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Att jag är bäst på dator, engelska och en av dom bästa i matte. Fast jag gillar egentligen inte att skryta. Det är fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Att jag är näst snabbast på hela skolan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Jag är smartast och har högst IQ i min klass(bortsett från läraren). Ha-ha-ha-ha-ha!!! :kung: :medieval: Redigerat 5 Mars 2006 av 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag har tredje mest IQ på Fuska.se av dom som gjort IQ testet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag kan skryta att jag är näst bäst på pingis i min klass kanske i hela skolan :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är bäst i hockey i min klass, eftersom ingen av dem håller på med hockey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag är bäst på tv-spel i min klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.