Gäst Soffan Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag har Fuska.se:s längsta snopp. Rent tekniskt sätt är jag det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ehh..Aiiiight !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Här började det bli lite snuskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag är mod :rolleyes: Måste jag säga mer B)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ragnarök> Jag har varit mod längre! Ägd. B) Och jag känner admins brorsa irl. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Det är inget! Har själv träffat och blivit utbildad av förrförra årets världsmästare i skytte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Det är inget! Har själv träffat och blivit utbildad av förrförra årets världsmästare i skytte ;) HAHAHA det där kan misstolkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 He, jag har brutit arm med världsmästaren i armbrytning, samt fått ett par tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 vaddå min brorsas kompis är den ende(tror ja) som har skadeanmält att han har kört på en Älg med sin moppe... De ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Det är inget! Har själv träffat och blivit utbildad av förrförra årets världsmästare i skytte ;) Ja första gången man läste det så undra man :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 vaddå min brorsas kompis är den ende(tror ja) som har skadeanmält att han har kört på en Älg med sin moppe... De ni! Hah, är väl inget. Min farfar cyklade en gång i tiden in i en älg när det var mörkt och såg nästan inget förutom att det var en älg han hade cyklat på.Men nå Skadeanmälan blev inte av :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Det är inget! Har själv träffat och blivit utbildad av förrförra årets världsmästare i skytte ;) JAG MED JAG MED!!! vad hette han nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.