Putside Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Utmärkt idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 apoca: Gripen Impact <3. Hur går det för er nu för tiden? In på irc någon gång och langa lite låtar vettja. eftersom vi är så jäkla duktiga så har vi gjort typ 3 låtar sen i somras :P ska spela in på påsklovet och lite sånt, sen blir det väll la skivkontrakt och sånt med bert stjärt ;) och för att fortsätta i rätt tema i skryt så kan jag säga att jag har nog dom smutsigaste byxorna på hela forumet, kanske i hela svealand vad vet jag, men j*vla äkliga är dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag gillar inte att skryta, och dessutom kan jag bara skryta med att jag är klantig som f*n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) jag är typ bäst på pingis i skolan i min ålder och neråt tror jag.... jag äger mina kompisar i tennis och basket typ.. jaa, asså jag gillar och skryta men jag kommer inte på så mycket att skryta om :( sen är jag antagligen bäst på att skära gurka i hela sverige -.- Redigerat 14 Mars 2006 av Xiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Skryt är för folk med små *****. Det är väl inget skryt, men min flickvän är världens sötaste & finaste tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Skryt är för folk med små *****. Det är väl inget skryt, men min flickvän är världens sötaste & finaste tjej. eller med humor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Skryt är för folk med små *****. Det är väl inget skryt, men min flickvän är världens sötaste & finaste tjej. vafan.. då har vi samma flickvänn <_< lite misstänksamt... altså shit.. förutom att min är inte söt, den är brutalt j*vla snygg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Skryt är för folk med små *****. Det är väl inget skryt, men min flickvän är världens sötaste & finaste tjej. Att du kallar din flickvän "Den" säger ju en del om vad du tycker om henne:P (Hoppas de e en typ-o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 okej... jo det är sant.. men bätre det än att skriva han.. eftersom det är en hon.. men hon är jävligt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Ska vi gå tillbaka till ämnet innan det blir jättemycket spam? Jag är bäst på TVspel i hela skolan. Haha! Våran skola innehåller 30 st! bara typ 5 av dom har TVspel/Gameboy osv... Jag äger fullständigt ut dom. Sen så kan jag skryta om att jag en gång slog min kusin på ett hockey spel till Xbox. Det var hans och han hade haft det i typ 5 dar. Sen på bara första matchen blev det 3-1 till mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag är snabbaste tjejen i skolan... Men det är fult att skryta och jag tycker inte om det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozen Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag är bäst på Fotboll i hela min skola :o Och jag är snabbast . i min klass . ! :D *Skryter Lagom* ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.