Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Var jag den smartaste i IQ testet? Pappa har vart me på TV,känd över världen och är med i ett band som jag inte tänker säga. Förresten är jag den snabbaste och en av dem smartaste i klassen och jag skriver jättefort på tangent bordet. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Japp, du hade mest IQ, 141, tvåa var Walker med 131, och trea jag med 130. Min pappa är med i Norrlandsoperan, och har varit med på TV och i tidningen ett antal gånger, och varit med och representerat Sverige i slagverks VM eller nåt i den stilen i Seoul (stavning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag kan faktist inte skryta om någonting, men jag ligger säkert bland top 5 av dom bästa counter-strike spelarna här :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Att min pappa har sålt en vedklyv till Gunde Svan e ju lite coolt oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Jag är bäst på tv-spel i min klass. De är jag med ;) Jag har också set på fläst filmer i min klass :P volvotobben: Kolla på TRA-DERA Redigerat 6 Mars 2006 av Star-Basse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Själv är man finne och har alla talanger som finnar har ^^. Bastubad och hoppa i snön är ju härligt ^^. Inte många som går i t-shirt som jag på vintrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Min spanska lärare har festat med Mick Jagger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag kan väll skryta med att jag har över 200 Hockey puckar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag har ungefär 200 nyckelringar från över 20 olika länder som jag har samlat på sedan jag var 8 eller 9 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag har Fuska.se:s längsta snopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag har Fuska.se:s längsta snopp. Ja tänka sig det var ju precis sånt vi ville höra....Var lite seriös ist, tror inte du har mätt storleken med alla tusen medlemmar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Bäst på att stava i min klass. ^_^ Nåt annat kommer jag inte på just nu. Redigerat 7 Mars 2006 av ║╔╗║╔╗║╔╗║ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.