Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Fjortis sida,hmpf,det är ju en spelsida ju.Bara för EN liten grej så blir den tydligen en fjortis sida.Så om det finns ett forum som t.ex handlar om Lost,och sen plötsligt får en gästbok,blir den plötsligt en fjortis sida då?F*n vad töntigt..... Redigerat 14 Mars 2006 av Tomatketchup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 det är bara en uppgradering på ''personligt meddelande'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 NI SOM inte gillar de nya sakerna får ta o rätta röven efter stolen. Att admin lägger ner en massa tid på saker som ni sen inte kan "Uppskatta".. varför skulle han vilja ha kvar sidan om alla bara klagar >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Bara så ni vet så tycker jag inte att det är konstigt med gästboken, jag bara förklarade vad Xade menade, fast det kanske inte var det han ens syftade på. Vad vet jag? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Okej, ni kan gärna lägga ner denna tråd nu, jag har börjat digga det nya och denna tråd verkar leda till mer spam än annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Klappat och klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg