Gäst Destiny Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag har kommit dit där det "droppar" tre "rymdvarelser med ett öga" om man går i mitten men jag fattar inte vad man ska göra sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 menar du i deku trädet???? kan du mm prata lite mer detaljerat om det är i deku trädet så skut bara med slang bellan mitt på ögat och sen slår du dom med svärdet. OBS det var lenge sen jag vann över denså jag vet ej om jag kom ihåg rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Men efter det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 du ska väl ta en deku stick och bränna ner spindelnäten? dom där rymdvarelserna är bara spindlar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det är inte spindlar och jag har bränt ner spindelnäten dom har bara ett öga och 2 ben och ser ut som en rymdvarelse men vad ska jag göra efter jag har dödat dom i deku trädet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jaha du, om jag minns rätt så ska du ta eld på pinnen och bränna spindelnätet som finns. Kryp sen under för att komma vidare. Om det är där du är, jag tror jag förstår. Och dom som droppar ner, om man kollar upp så är det som ägg i taket, går man under dom kläcks äggen och ut kommer dessa monster. Skjut dom med slangbellan innan dom kläcks så slipper du dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) jag har krypit igenom men jag fattar inte vad jag ska göra där Kan ingen? Redigerat 5 Mars 2006 av Mr_fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Du förklarar inte särskilt bra, beskriv bättre så kan du få mer hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 i deku trädet och jag har kommit dit där det är 3 "spindelägg" i taket och om man går i mitten så faller dom ner men jag vet inte vad jag ska göra efter jag har dödat dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 När du kryper igenom hålet kommer du tillbaka. Putta stenblocket ner så du kan hoppa ner och klättra upp igen. Hoppa ner till facklan och tänd en pinne, hoppa sen upp på blocket och bränn nätet i marken och hoppa ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Hur tänder jag det det går ju inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Du har la en Deku Stick? Tänd en Deku Stick. Dom får du från Deku Babas. Alltså de blåa blommorna. Redigerat 6 Mars 2006 av Ravenclaw105 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg