Gäst TheCow Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag spelar för att det är roligt och avkopplande efter en hård dag i skolan. Det tycker jag med det är riktigt avslappnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Utveckla och tillfredsställa ett intresse. Gillar jag soldat prylar och det millitära, och tycker Apache helikoptrar är det tuffaste som finns, då spelar jag BF2, tycker jag att Juventus är skit tuffa så lirar jag Fifa 2006. Man lever ut sina drömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Som sagt, man får tillfälle att göra sånt som man förmodligen aldrig kommer att göra i verkliga livet. Klart man tar chansen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 egentligen tycker jag det är ganska konstigt att det kan vara så kul, det enda man gör är egentligen bara att sitta och trycka på knappar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Spelande är som vilket annat intresse som helst. Varför är fotboll kul? Varför är samlande kul? Intressen, man är intresserade av olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Det är också bra till att kunna ta ut sin ilska på någon, fast i spelet. Men om man inte lyckas så kan det tyvär sluta med en förstörd handkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag spelar spel för att få en speciell känsla, man känner sig som en hjälte när man klarar uppdrag och räddar personer i spel. Dessutom är det som att drömma sig bort i en magisk värld när man spelar tevespel. Game 4ever. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Det är också bra till att kunna ta ut sin ilska på någon, fast i spelet. Men om man inte lyckas så kan det tyvär sluta med en förstörd handkontroll. Förstörd? Hur spelar ni egentligen? De som lyckas förstöra en handkontroll kanske ska satsa på något annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 aa det tycker jag med jag har aldrig tagit sönder en kontroll men jag har blivit skitarg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Det är också bra till att kunna ta ut sin ilska på någon, fast i spelet. Men om man inte lyckas så kan det tyvär sluta med en förstörd handkontroll. Uttrycka sin vrede genom att spela spel? ;) Hade det inte varit roligt att bara visa sin vrede genom att slå till någon man ogillar istället för att gå lös på spelmaskinen? Men jag spelar spel för jag tycker det är jävligt skönt. Det är precis som att se på en film men att man tar kontroll över allt. Tänker då mest på RPG spel och sådant. Man lever sig in i en drömvärld. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 RPG är det härligaste, det blir verkligen en annan värld. Men det är svårt att sluta. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 älskar RPG spel .....så när jag spelar så gör jag det för att det kan vara skönt att bara komma bort när man bråkat med föräldrarna eller haft en tuff skoldag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.