Hoppa till innehåll

Spelandet


27Caramele

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Utveckla och tillfredsställa ett intresse. Gillar jag soldat prylar och det millitära, och tycker Apache helikoptrar är det tuffaste som finns, då spelar jag BF2, tycker jag att Juventus är skit tuffa så lirar jag Fifa 2006. Man lever ut sina drömmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

egentligen tycker jag det är ganska konstigt att det kan vara så kul,

det enda man gör är egentligen bara att sitta och trycka på knappar..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Det är också bra till att kunna ta ut sin ilska på någon, fast i spelet. Men om man inte lyckas så kan det tyvär sluta med en förstörd handkontroll.

 

Förstörd? Hur spelar ni egentligen?

 

De som lyckas förstöra en handkontroll kanske ska satsa på något annat...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Det är också bra till att kunna ta ut sin ilska på någon, fast i spelet. Men om man inte lyckas så kan det tyvär sluta med en förstörd handkontroll.

 

Uttrycka sin vrede genom att spela spel? ;) Hade det inte varit roligt att bara visa sin vrede genom att slå till någon man ogillar istället för att gå lös på spelmaskinen?

 

Men jag spelar spel för jag tycker det är jävligt skönt. Det är precis som att se på en film men att man tar kontroll över allt. Tänker då mest på RPG spel och sådant. Man lever sig in i en drömvärld. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...