nosmannen Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag ska kanske köpa det är det värt det och kan man spela de gamla spelen på den som ps1 spelen går att spela på ps2an har faktiskt 21 spel som skulle bara ligga om den inte skulle gå att spela dem :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 med mitt funkar de, jag har premium och vet inte om det funkar me core; nån sa att de är ett program på hårddisken som gör de bakåtkompatibelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det var ju skön och hör det men vad menas me premium :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Premium är det riktiga Xbox 360, och så finns det ett paket som heter Xbox 360 Core. Du kan inte spela dina gamla spel på 360 om du inte har en hårdisk. Det är inte säkert att du kan spela alla dina spel på 360 helr. Men jag råder dej att inte köper ett 360 Core och köper till en hårdisk. Det kostar mer. Jag gjorde så, det var ett jättemisstag, 360 Core är inte lika snygg, och ingen trådlös kontroll till m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) Jag ska kanske köpa det är det värt det och kan man spela de gamla spelen på den som ps1 spelen går att spela på ps2an har faktiskt 21 spel som skulle bara ligga om den inte skulle gå att spela dem :angry: Jag rekommenderar dig att använda lite mer punkter, så att folk kan förstå vad du menar bättre. :) Man kan inte spela alla gamla Xbox spel på 360, det finns en lista där du kan se vilka Xbox spel du kan köra på 360:n. :) Redigerat 7 Mars 2006 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 8 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Jo jag fattar exakt vad du menar och punkter och stavning är inte min starkaste grej som vissa kanske har märkt. Men premium är typ standard paktetet eller ? :blink: Redigerat 8 Mars 2006 av nosmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Gå in på www.xbox.com och leta efter bakåtkompatibelt. Dom mest ''kända'' spelen går att spela, om du har en hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.