Trendywinds Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 du praoar på scandic va?? för exact en sån där ful dräkt fick jag ha på mig när jag praoade där <_< Haha, nej :P Ja praoar på Hotel norra Vättern ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Ja och min bas :wub:f*n va nice fingersättning mannen! Hehe tack? Håller bara ena fingret på högsta strängen men i alla fall, tack! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 ingen har skrivit på den här tråden på ett tag så jag lägger upp en ny bild ^^ Haha, snygg du är! (: Btw, jag har en likadan t-shirt tror jag .... köpt på H&M tror jag o: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 :P http://i212.photobucket.com/albums/cc142/JagHeterAli/BreQUyxCP.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 mer bilder! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Hey, försvann min post? btw... CHÅKCLÄTT REJN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Ser väl ut ungefär så här när ja praoar ^^ f*n VA GAYalla pekar säkert på dig och skrattar när dom ser dig emo äckel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Krook... det var lite väl hårt tyckeru inte? o.O iaf om du inte vet det Illnes så är det en EMO frisyr... skaffa en ny frysyr eller färja det svart -.- du är mit imellan emo och normal -.- sämst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Ser väl ut ungefär så här när ja praoar ^^ f*n VA GAY alla pekar säkert på dig och skrattar när dom ser dig emo äckel! Krook... det var lite väl hårt tyckeru inte? o.O iaf om du inte vet det Illnes så är det en EMO frisyr... skaffa en ny frysyr eller färja det svart -.- du är mit imellan emo och normal -.- sämstMen ORKA vara såna idioter som er man får väl f*n se ut som man vill! och hur kan man vara sämst bara för att man har en viss frisyr? :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 f*n VA GAY alla pekar säkert på dig och skrattar när dom ser dig emo äckel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 Men snälla, krook är en oseriös spammer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 12 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2008 kanske kommer mend en bild sen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg