Gäst YoTo Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Varför försvann poängen? Jag hade ju fått 800 och sparat till glitter sen försvann allt. Jag vill ha mina poäng. Och så var det bättre förr med förra fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Håller med, dessutom segar den nya sidan. Och jag sparade poäng för effekter och så vidare, sen bara VIPS är mina 1200 poäng borta!! Så j*vla less man blir på det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Om ni vill ha tillbaka era poäng gå in på http://www.fuska.se/forum och skicka brev till admin och säg att ni vill ha tillbaka poängen... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 TÄNKER JAG VERKLIGEN GÖRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Samma här! Den andra sidan var dubbelt så bättre och bakrunden är så tråkig! Plus att vi har köpt en massa saker men dom finns inte nå mer och användargrupperna är också borta! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Samma här! Den andra sidan var dubbelt så bättre och bakrunden är så tråkig! Plus att vi har köpt en massa saker men dom finns inte nå mer och användargrupperna är också borta! :( Fråga Admin om han kan ta tillbaka användargruppen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Okej! Men vart finns Profilen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 (Xray @ 30/01-2004 17:37:39) Samma här! Den andra sidan var dubbelt så bättre och bakrunden är så tråkig! Plus att vi har köpt en massa saker men dom finns inte nå mer och användargrupperna är också borta! :( Fråga Admin om han kan ta tillbaka användargruppen :D Men jag tror nog han slutat med de! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 (DonaldDuckGenius @ 30/01-2004 20:01:34) (Xray @ 30/01-2004 17:37:39) Samma här! Den andra sidan var dubbelt så bättre och bakrunden är så tråkig! Plus att vi har köpt en massa saker men dom finns inte nå mer och användargrupperna är också borta! :( Fråga Admin om han kan ta tillbaka användargruppen :D Men jag tror nog han slutat med de! :( jo de har nog gjort det för att man kan inte köpe dem längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Japp vi har slutat med användargrupper/forum tillsvidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Samma här! Den andra sidan var dubbelt så bättre och bakrunden är så tråkig! Plus att vi har köpt en massa saker men dom finns inte nå mer och användargrupperna är också borta! :( användargrupper kommer du åt igenom att gå in på gamla forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.