Gäst alan.shalaji Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 E det här lättare än att göra halvt avancerade html-sidor. I så fall kan man ju göra 10 spel per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 KIDS PROFRAMMING Kan ingen stava rätt här??? :huh: Skoja bara.Back to topic: Jag ska testa det, för jag är inte så bra på Visual Basic ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoX Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Ja, testa det så kan du skriva vad du tycker om det (bra/dåligt) här och kanske på ultimategamemakers.webb.se/ Redigerat 16 April 2006 av TechnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Går det att ändra färg på bilderna i KLP? Kanske skulle jag fråga detta i ett nytt ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Wiie äntligen nått som jajg KANSKE fattar ^^ bara en grej.. tyvker ni programing språk e lätt? Själv fattar man nada :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Det är ganska svårt att fatta det, men har man jobbat med Game Maker så kanske man fattar något av KLP i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Jag har inte testat Game Maker programmeringen, men fattade KPL direkt när jag läste guiden :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Nu kan man visst göra 3d spel i KPL också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Kan man? Har V 2 redan kommit ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.