Hoppa till innehåll

Moderatorer


Xade
 Dela

Rekommendera inlägg

Men MeM, hur kunde du bli av med 4 varningar bara sådär?

 

Fusion: Vad menar du? Jag tycker vissa inte passar, säger inte  vilka, vill inte bli varnad.

 

MeM: Jag är inte avundsjuk, jag tycker detta forum är bra, så jag tycker att crewet ska vara bra. Det jag undrar är om det är bra att ta in de med varningar.

 

Jag menar inte att de moderatorer som hade varningar är dåliga, de är säkert lika bra. Men det måste finnas lite principer för att det inte ska balla ur.

 

Det där med att du sa, hur kunde Mellanmjölk bli av med 4 varningar, han hade tagit bort dem själv, alltså han hade tagit bort dem innan han blev moderator.

Det jag menade var att man kanske har blivit varnad för små regelbrott som att man t.ex har spammat lite och blivit varnad, men jag tror inte att Admin skulle låta någon bli moderator som har hotat och gjort grova personliga påhopp.

Sen undrar jag en sak, vad menar du med " balla ur " ?

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men MeM, hur kunde du bli av med 4 varningar bara sådär?

 

Fusion: Vad menar du? Jag tycker vissa inte passar, säger inte  vilka, vill inte bli varnad.

 

MeM: Jag är inte avundsjuk, jag tycker detta forum är bra, så jag tycker att crewet ska vara bra. Det jag undrar är om det är bra att ta in de med varningar.

 

Jag menar inte att de moderatorer som hade varningar är dåliga, de är säkert lika bra. Men det måste finnas lite principer för att det inte ska balla ur.

 

admin kan ta bort varningar? Allt är inte datoriserat nu för tiden o.O.

Nåja.

 

Xade, jag vet vem du syftar på i ditt inlägg :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men MeM, hur kunde du bli av med 4 varningar bara sådär?

 

Fusion: Vad menar du? Jag tycker vissa inte passar, säger inte  vilka, vill inte bli varnad.

 

MeM: Jag är inte avundsjuk, jag tycker detta forum är bra, så jag tycker att crewet ska vara bra. Det jag undrar är om det är bra att ta in de med varningar.

 

Jag menar inte att de moderatorer som hade varningar är dåliga, de är säkert lika bra. Men det måste finnas lite principer för att det inte ska balla ur.

 

Nej jag har aldrig lagt ner tid på att ta bort mina egna varningar. Men däremot stämmer det att de försvann innan jag blev moderator. Men jag tog inte bort dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Walker

då har vi NÅGOT (varnignar) gemensamt MeM... LOL!

 

Ragnarrök... jag vet också vem Xade menar, och jag håller med han <_< hehe... nej då... :) du är en bra modd... men nico och # 21 är bara för hårda... NesseN var också det... men alla moddar är ok...

Detta är min ordning... Ta det bara inte som §1.1... detta är ju en tråd om moddar... ni skulle ha låst den för länge sen om ni inte skulle vilja ha sånna kommentarer... hihihi

1.Chihuahua

2.Escaflowne

3.KazeN^

4.Ragnarök

5.Dannie

6.epaaj

7.MeM (inte vet jag ÄN hur du är)

8.nebbig

9.# 21

10.nico (ta det inte dåligt till dig :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Difeez

då har vi  NÅGOT (varnignar) gemensamt MeM... LOL!

 

Ragnarrök... jag vet också vem Xade menar, och jag håller med han <_< hehe... nej då... :) du är en bra modd... men nico och # 21 är bara för hårda... NesseN var också det... men alla moddar är ok...

Detta är min ordning... Ta det bara inte som §1.1... detta är ju en tråd om moddar... ni skulle ha låst den för länge sen om ni inte skulle vilja ha sånna kommentarer... hihihi

1.Chihuahua

2.Escaflowne

3.KazeN^

4.Ragnarök

5.Dannie

6.epaaj

7.MeM (inte vet jag ÄN hur du är)

8.nebbig

9.# 21

10.nico (ta det inte dåligt till dig :) )

 

 

*snyft* nebbig! Aja här är min lista:

 

1.Chihuahua

2.Escaflowne (Girl power ;O)

3.Nebbig (Respekterar bara han xD)

4.Dannie (Han är ju inaktiv :S)

5.KazeN^

6.Ragnarök

7.Nico

8.Mellanmjölk

9.Ytterman

10.#21

 

Själv så saknar jag Jellyfish :(

Redigerat av Difeez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Destiny

1.Chihuahua (HON äger på Rm2k3 :) )

2.KazeN^

3.nico (Yay!)

4.epaaj (Chattens väktare :) )

5.Ytterman (eller?)

6.Ragnarök (Långtråkig)

7.MeM (Hade glömt att du va mod :P)

8.# 21 (Kom ihåg han. han hejar på löven (eller gjorde det :)

9. ---

10. ---

 

Tror det var ytterman? :huh:

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...