Hoppa till innehåll

Vem Har Mäktigast Skägg?


Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Soffan

Låt mi nu får citera vad jag skrev i mitt allra första inlägg. Och jag vill att ni även ska ta detta seriöst.

 

För att det här inte ska bli en tråd där ni surfar in på uglypeople.com och hittar någon ful jävel med ansiktsbehåring så måste den ni nominerar vara en någorlunda känd person (alltså inte er pappa, farbror, morfar etc.) och en verklig person (alltså inte jultomten). Om någon medlem här skulle sitta på ett vidunderligt skägg får man nominera sig själv.

 

Tyvärr, MeM. Din farsa må ha säkert ett snitsigt skägg men som du kan se vad jag skrev så är det inte med.

 

Och samma sak till PontarN. Jultomten är inte tillåten och inte någon annan sagofigur du kan komma på.

 

Personen ska vara en någorlunda känd person. Kan vara från ett Musik Band, film, Tv och allt sådant. Men det ska vara en ganska känd man. Okej? Alla fattar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men Rowyn, om jag påriktigt faktiskt kan bevisa att min farsa har mäktigast skägg i mina egna ögon, får jag lägga upp den då?

 

Du har inte ens sett det. Detta är inte ett skämt.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mujo

Måste Protestera lite här Rowyn. Mellanmjölks pappa har spelat med peps persson. Herr Fetmjölks son är världsmästare på Munspel.Hur skulle han i hela fridens namn inte vara känd? Han finns i alla våra hjärtan.

 

Jag kan dissa min röst på ZZ Top om Herr Fetmjölk får komma in igen.

Redigerat av Mujo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Jaså? Spelat med Peps Persson? Hmmm...

 

Okej. Visa upp bilden så lägger jag in honom som finalist. Men detta är bara ett undantag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är lungt. Jag försöker fixa det imorgon. Möjligt att jag censurar hans ögon, om du förstår.

 

Funderar i övrigt efter en ganska het diskussion precis i chatten på att klistra den här tråden. Den är öppen för diskussion och jag tycker den är mycket givande. Det krävs nästan något större som tar plats i tomrummet efter forumlekarna.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Jaså jaha? Man tackar.

 

Detta är ju en tävling, likt melodifestivalen fast med skägg. Har deltävlingar om skägg gubbar. Måste dock få in fler bidrag och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är lungt. Jag försöker fixa det imorgon. Möjligt att jag censurar hans ögon, om du förstår.

 

Funderar i övrigt efter en ganska het diskussion precis i chatten på att klistra den här tråden. Den är öppen för diskussion och jag tycker den är mycket givande. Det krävs nästan något större som tar plats i tomrummet efter forumlekarna.

 

Det är bara Ragnarök som är TRÅKIG som inte vill göra det. :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rarr :P post-13244-1141815058_thumb.jpg

 

Ha! Ha! Hade glömt bort gimlis skägg. Han har ju en riktigt magnifik ansiktsfrisyr :lol:

 

Fast om man talar mäktigt och vördnadsfulla skägg så håller jag fast vid Jesus.

Han e en riktig figther.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

_Reaper_: Gimli från Sagan Om Ringen är inte godtagen. Gimli är en sagofigur från boken om SoR. Bilden du visar kommer från filmen men det är inte John-Rysh Davies riktiga skägg. ;) Så ditt bidrag godkänns inte.

 

Jag har sett att de flesta har svårt att läsa mitt lilla inlägg. Ni läser bara Rubriken och skriver något senare? Kom igen nu va...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...