Svedda Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 tror att jag fick gamecube plus spelet julen 2002 jag är inte helt säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 är spelet vät att köpa? Måste göra upp en liten plan på vilka spel jag ska köpa till gc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jo,spelet är klart värt att köpa :) Många roliga timmar kommer du att få :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 förmodligenhar man spelat det för länge för att det ska vara hälsosamt igentligen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Vad står ssmb för ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Vad står ssmb för ? SSBM menar du? S=Super S=smash B=brothers M=melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) I timmar skulle jag gissa på ungefär 60 000. Då har du spelat det oavbrutet i 6 år och 3 månader ungefär och med tanke på att det inte ens funnits så länge så tror jag inte du har spelat det så länge. Redigerat 14 Mars 2006 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 låter troligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Själv har jag spelat det sedan det kom ut. Kommer bara inte håg hur gammalt det är. fick de när jag fyllde år för många år sen, det var jätte kul jag slet upp ett paket som liknade ett fodral då var det SSBM men jag sa: jag har ju inte gamecube, sen i nästa paket så var det en gamecube :D de va jätte rolig födelsedag, en av mina bästa :gitarr: brukar spela det ungefär varje dag, iallafall nu, men ibland spelar ja nått annat, men jag tycker det är det bästa nintendo spelet, det och super mario sunshine är ungefär lika bra :rambo: Redigerat 14 Mars 2006 av Mighty Adam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Man kan ju kolla Exakt hur länge man har spelat jag har spelat De: 847 timmar & 44 Minuter = 847:44 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 ok 150 timmar för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg