Hoppa till innehåll

Swat 4

HackerMattsson

Rekommendera inlägg

Tjena! Tänkte fråga om det är nån datorkunnig här som kan hjälpa mig. Jag har nämligen installerat SWAT 4 alldeles nyss och sedan skulle jag installera expansionspacket som nyss kommit ut. Men när jag skulle installera det så var man tvungen att uppdatera spelet till v. 1.1 först, så visst det gjorde jag. Men här börjar probbsen. Jag hade bytt ut exefilen till spelet mot en crack för att kunna spela utan skiva, och Nej! Spelet är inte piatkopierat, varken SWAT 4 eller expansionen. Och då går det inte längre att uppdatera. Så jag tänkte att det är väl bara att installera om då, men icke. För utan riktig exe fil så gick det inte heller att installera om. Så jag kastade hela SWAT 4-mappen och tog bort SWAT 4 från registereditorn. Men nu kan jag inte installera om det! När installationsprogrammet startar står det: "1607: Unable to install InstallSheild Scripting Runtime.". Vad ska jag göra? Finns det ett sätt att kunna installera det igen, eller är det en formatering som krävs? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gör så här: Tryck på Start --> Kör. Sen skriver du regedit för att få fram Registereditorn. Sök sen på Swat och ta bort allt som du hittar men ta inte bort sånt som du inte vet vad det är. Sen bör det funka. Det brukar det göra för mig. Men om du tar bort en massa annat så blir det omformatering som gäller.

Nästa gång så får du ta en backup av original exe filen.

Redigerat av P. Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...