Gäst Destiny Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Här är uppföljaren till Är du känd? som blev låst av att den spårade ur så... spåra inte ur nu Jag vet inte om jag är känd så kan nån ge mej ett svar? P.S. Det här är ingen forumlek Redigerat 8 Mars 2006 av Mr_fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Klart att Fusk Katten är känd! Är det någon vid det här laget som inte känner till Fusk Katten. Men någon filstjärna är jag inte om det är det du menar. Inte ännu i alla fall... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Är jag känd?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Hur skulle jag kunna veta det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) på fuska.se är du inte så känd men det är fuska katten Redigerat 8 Mars 2006 av hack3r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag är känd (tror jag) Kritik motas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 vi vet vem du är men du skriver inte mycket eller skickar in så mycket fusk själv så tycker jag att folk vet vem jag är men jag vet inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 (redigerat) Öhh, hur ska man svara ifall man är känd här? Man kan väl inte säga att jag är känd..någon annan måste säga det.. Så jag frågar, är jag känd? :P Redigerat 8 Mars 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Kända för mig: 0013 pussgurkan som inte vågar pussas. Esca MeM NesseN Rangarök Guggu Salzalada Zimens... that is the Chatt-boys (och girl) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Mr_Fusk, du är INTE känd. Kända personer är MeM, x0t, Ragnarök och de andra som fjantar omkring i chatten. (X0t har försvunnoit, vet inte varför.) OnT: Jag är inte känd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Kända för mig: 0013 pussgurkan som inte vågar pussas. Esca MeM NesseN Rangarök Guggu Salzalada Zimens... that is the Chatt-boys (och girl) hett tips, Guggo heter jag ^^ Men jag måste säga att jag är smickrad över att folk betraktar mig som kändis B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jag är verkligen inte känd <_< eller vet faktist inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg