Dream Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 men vad är det för nytt men den nya versionen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Det finns uppgeraderingar där, man ka ha bättre saker och så där ( Tror jag ), fast det är onödigt, sidan blir ju iallafall trögare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Äh, jag är nöjd som det är och behöver inga bättre grejer, iallafall inte på bekostnad av att sidan blir trögare (trög nog som den är :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 men sidan måste ju uppgradera om sisådär 5år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 men sidan måste ju uppgradera om sisådär 5år Vi pratar om nutiden, om 5 år så vet man inte vad som kommer att hända.Men vem vet, tänk om allting kommer att uppdateras och så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag vet inte allt som uppdateras, men det är inget som man direkt lägger märket till. En sak är i alla fall att adminsidan (admin cp) ändras och får en ny "layout", lättare att navigera. Annars är det nog buggar och sånt som fixas till. Det skapas ju även nya plugins till forumet som inte fungerar till dom äldre versionerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 snälla behå¨ll de som de e! va skitjobbigt förra gången han ändrade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag tycker att vi ska uppgradera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Nej, jag är rädd att man måste regga om sig om de uppgraderar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Det kostar inget att uppgradera, men ser inte heller något anledning till att göra det. Som det är nu så finns alla funktioner som vi behöver, uppgraderar vi så tillkommer det fler och forumet blir med belastat och slöare ;) Frågan besvarad. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg