Hammmar Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 lite roliga ärdom iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Jag såg den för evigheter sedan och då tyckte jag den att var jätterolig dels för att jag inte gillar Darins musik. Men om man kollar på den några gånger till blir den lite tajtig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag såg den för evigheter sedan och då tyckte jag den att var jätterolig dels för att jag inte gillar Darins musik. Men om man kollar på den några gånger till blir den lite tajtig. 100% sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ja tycker själva flash filmen va bra första gången ja såg den, men sen blev den bara seg, men o andra sidan så trackar den ju på Darin o de e nog de enda bra me den flashfilmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tiger_girl95 Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Den ÄGER ju F*N ALLA!!! :cool: :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 den är super gammal men det är kul att skicka till riktiga fjortisar (som felicia i min klass :) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Ytterst tråkig humor det där. Men allt så är emot darin är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Ganska korrekta saker om Darin då men inte så speciellt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag hatar Darin, så jag tycker den är rätt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Har sett den förut. Men det var kul det där med att han skulle jobba på MCdonalds och "jag hoppas du blir fet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Får väl bara hoppas att han börjar jobba där då. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 gillar allt som e imot darin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.