Snookis Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jag har 2 frågor. 1. hur gör man för att göra en vanlig tex footman till en Hero?? :blink: 2. kan man ändra storlek på gubbarna? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 nej jag tror inte det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 12 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Jag testade en annan bana som nån annan hadde gjort och där var många gubbar i större format än va dem brukar vara ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jag testade en annan bana som nån annan hadde gjort och där var många gubbar i större format än va dem brukar vara ;) Bloodlust gör medspelarna av en shaman större. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 har också spelat på en bana där gubbarna var mega stora...alla...har försökt själv..men jag hittar inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg