Dream Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 vad har du för pet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 vad har du för pet? just nu en unicorn, den joinar en om du är en kvinnlig titan(tror jag) men jag ska skaffa en ancient dragon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 du är en kille ju! men jag har en blackbear! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 du är en kille ju! men jag har en blackbear! vet, men min kompis sa det och han fick även en ancient dragon gratis så jag tror på han, vet ju aldrig vad min titan döljer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 24 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 vad händer om man klara spelet med en tiatan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 vad händer om man klara spelet med en tiatan då? du börjar om igen som en dvärg/troll/alv/människa och gör om hela proceduren men din max lvl har höjts 10 lvls :P ju högre lvls desto bättre saker att hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 25 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 vilken lv är din titan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 vilken lv är din titan då? min ena är 50 den andra är 17. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magi man Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 hur kan man har två i taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 hur kan man har två i taget? öhh... du skapar en ny? bara att te en annan mail adress så länge du inte referara dig själv så går det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 han trodde det var ett 3-d spel som warofwarcraft so besviken han måste bli då OT: det heter World of Warcraft. men när jag körde Warriors så va jag tvungen att betala efter en tid.. då slutade jag spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 28 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2006 (redigerat) han trodde det var ett 3-d spel som warofwarcraft so besviken han måste bli då FEL! ett av dom största felen du gjort kanske var att inte läsa våra tidigare inlägg. du måste inte betala men du får bara #30 turns per dag, #massa saker finns bara i p2p, typ nästan 70% av alla quests iaf, men det går att spela utan att betala. jag gör det. Redigerat 28 Mars 2006 av Larath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.