Dream Skrivet 10 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 ok tack för tipset! men kan jag inte får några kommentare om spelet från nån?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TigerLA Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Vafan är detta för något CP skit? Så CPCPCPCPCP jag ska f*n bli medlem^^ lolololololololololololololololoolololololololololol !!!lLOLOLOLOLOLO!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 TigerLA: Du måste ha problem.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 gillar han det eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 gillar han det eller inte? bra fråga. jag har problem nu med min titan, jag måste sticka och skaffa potions för att klara en dungeon men jag orkar bara inte, vet inte vad min healing berries är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 är det bara jag eller får icke betalande member bara 30turn per dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 är det bara jag eller får icke betalande member bara 30turn per dag? non paying members får 30 per dag ja. jag är inte member bara onödigt tycker jag. om du inte betalar låser dom ditt konto tills du betalar igen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Länge sen man spelade det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 någon som vet om man kan trade item? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 (redigerat) någon som vet om man kan trade item? beror på vad du menar, du kan sälja på acution house i capital, men du får inte klara ut spelet med den du startar akutionen med. enbart lvl 30+ får en kolla där inne och enbart för members. Redigerat 19 Mars 2006 av Larath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 lol så icke bra för oss icke member menäligt talat är det biligt 1kr per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 lol så icke bra för oss icke member menäligt talat är det biligt 1kr per dag jo, men jag kan ju iaf kolla på sakerna där :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.