Racoon14 Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 få se nu: gul,silver,cristal,sapphire,leaf green,pinball red/blue,pinball ruby/sapphire altså 7st. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 red,yellow,gold,silver,crystal,ruby och sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 silver ruby fire red ska kanske köpa sapphire så jag kan få alla pkmn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 hehe det var inte många x) vilka här ska köpa mysterious dungeon när det släpps? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Red Silver Crystal Ruby FireRed Trading Card Game Pinball Ruby/Sapphire 7 st, ska köpa D lr P och Mysterius Dungeon! du själv då? Är du ett pokefan eftersom du har 8 spel och ska köpa 2 till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Pinball Ruby/sapphire är ett spel så jag har 7 men ja, jag är ett pokefan, problem med det lr? jag får väl köpa vilka spel jag vill lr??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Jag har: Yellow crystal ruby sapphire emerald Totalt:5 (om jag inte har missat nån) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 har 2: saphire firered och så har min bror ruby leafgreen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 blå,röd,gul,silver,guld,kristall,sarphine,ruby,emerald,pinball,stadium,firered,leafgreen alltså en del har min syrra köpt men hon använder dom alldrig så jag äger dom nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 13 st?!? shit! det var många, spelar du allihopa lr x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag har: Yellow Gold Sapphire Leafgreen Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Ska köpa emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg